Tuesday, July 20, 2010

.::Love Addicted::.

emotion : berkecamuk

addicted atau dalam bahasa remaja2 adalah ketagih..
gian beb wa cakap sama lu..
ketagih yang aku nak maksudkan..
bukanlah ketagih terhadap facebook ye..
aku tau korang sume da terlebih2 ketagihan kat facebook tu..
untuk pengetahuan korang, akaun facebook aku semakin lama semakin pudar..
semakin lama semakin kurang pengaktifannya..
tapi kat sini aku bukannya nak citer pasal facebook..
bukan juga citer pasal mat2 gian yang sentiasa menagih kasih dan belaian sang pencinta dadah..
aku tak main ea dadah2 nie..sampah masyarakat semua tu..
disini, diblog ini, dalam entri kali ini..
aku nak cerita sikit..sebenarnya da seminggu aku tak bersama dia..
sejak naik semester ni..
segala2nya telah menghalang aku untuk bersama dia..
semakin lama semakin kuat ketagihan ku untuk bersama ngan dia..
tolong lah aku ya Tuhan..sesungguhnya Kau sahaja yang berkuasa untuk mempertemukan kami semula..
semakin hari semakin rindu..rindu ngan alunan muzik yang selalu dinyanyikan untuk aku..
rindukan tubuhnya yang ramping..
rindukan lehernya yang jinjang..
rindukan kenangan bersama..
rindukan segala-galanya tentang dia..
terasa ingin sekali membelai lehernya untuk yang kesekian kali..
tak sangka aku akan menagih kasihnya..menagih belaiannya..
kerana perasaanku selama ini tidaklah begitu kuat padanya..
disebabkan dia telah pun melukakan aku buat kali pertama..
dan untuk kali ini..aku menjadi semakin lali dengan luka pertama..
semakin seronok bila bersamanya..
yang jelas dan pasti aku ketagihan untuk bersamanya..
ku cuba mencari pengganti di sekitar UTM..
tapi tidak kutemukan yang seiras dengannya..
tidak kutemukan belaian yang serupa dengannya..
tidak juga kutemukan alunan cinta yang sama untuk dirinya..
jika ada pun mungkin hanya menjadi peneman aku sahaja..
yang pasti bukan tempat untuk ku mencurahkan kasih..
oh gitarku..bila kau akan kembali kepangkuanku..
bersama2 kita mengalunkan alunan muzik..
jari2 ku merindukan tarian rancak dilehermu..
kat UTM ni bukan maen susah lagi aku nak dapatkan gitar..huhu..^_^

No comments:

Post a Comment