Friday, July 9, 2010

.::The End Of The Season::.

emotion : nervous + happy + slightly sad

pejam celik pejam celik..
da hampir 3 bulan..atau kiraan tepat 2 bulan setengah..
aku berada dirumah ataupun tempat yang aku panggil Home Sweet Home..
keberadaan dirumah adalah disebabkan cuti semester yang panjang..
dan kini, semakin jelas tanda2 bahawasanya cuti bakal berakhir..
bukan cuti sahaja yang berakhir..
malahan life aku sebagai mahasiswa tahun 1 akan berevolusi menjadi life mahasiswa tahun 2..
wah!!..da setahun rupanya ek??..
penghujung cerita untuk musim nie, amat2lah menarik..
orang putih kata happy ending lah..
yela, mana tak happy kalau bersama keluarga??..happy kan??..
siapa yg tak happy??..ckap ngan aku..aku motivate skit nnti..
perjalanan cuti aku sangat2 lah terasa panjang..
aku rasa cam dah banyak sangat aktiviti yang aku lakukan..*tak panjang ke tue??..
lebih2 lagi Pasir Gudang sekarang telahpun dinaiktarafkan menjadi Majlis Perbandaran..
semakin banyak majlis2 dan aktiviti2 yang telah diadakan..
aku pun turut sama menjoinkan diri lah..seronok weyh!!..
tapi kini, semuanya bakal terhenti buat seketika..
seruan belajar telah pun kedengaran..
masanya untuk aku berbakti semula..
dan menjadi kebanggaan keluarga..
tidak lama lagi aku akan buka buku baru..
sebelum tertutupnya buku lama nie..
kalau boleh aku nak buat sesuatu yang boleh dibanggakan keluarga..
tapi aku tak perlu risau..sebab semua itu telahpun tercapai..
Alhamdullilah..
sekarang aku perlu focus dan terus focus..dalam pelajaran semester 3 nanti..
InsyaAllah..^_^

No comments:

Post a Comment