Saturday, July 3, 2010

.::Sad Sadder Saddest::.

emotion : sad + unstable

upin : hai!!..nama sy upin..yang ini adik sy ipin..
ipin : hah!!..btol3!!..ni kisah kami berdua..
upin : ish! kau niee..kau dah lupa ke??..
ipin : eh??..hah!!..ini kisah kami SEMUA!!..
semua : HAIIIII!!

upin & ipin : Episod 3 : Cerita Suka Cerita Duka Bahagian 1

buat pertama kali aku bersedih..mksud aku dirumah..
ye, bersedih dirumah setelah sekian lama..
aku bersedih diatas khabar berita pemergian temanku..
ye, pemergian..aku sgt2 menghargai beliau..
beliau lah teman aku selama keberadaanku dirumah..
beliau lah teman sepermainan aku sejak aku kecik lagi..
beliau lah tempat aku mengadu suka dan duka..
beliau merupakan teman yg boleh memahami perasaanku..
beliau lah segala2nya..ternyata tuhan lebih sayangkannya..
beliau telah meninggalkan aku tanpa rela..
bagaimana harus aku hidup tanpanya??..
yg lebih mengharukan, pemergian beliau turut ditangisi keluarga aku..
aku sgt2 bersedih..selama ini selalu bersama..
secara tiba beliau pergi..baru 2 hari aku telah merindukan beliau..
kini aku sedari bahawasanya yg pergi biarlah pergi..aku redha..
jika itu ketentuan Allah..aku redha..
berdamailah kau disana wahai personal computer ku..
tak sangka sudah tiba masanya utk kau rosak..
sudah bertahun kau berkhidmat dalam keluarga ini..
kini aku..tanpa dia..teman baru..cyber cafe..
aku terpaksa mengon9kan diri aku di cc selagi tiada pengganti baru..
abah..belilah komputer baru..=((

bersambung..

4 comments:

  1. what?? hahaha.. pape la anda ini.. haha

    ReplyDelete
  2. haha..aku ingtkan pew la tdi..

    ReplyDelete
  3. haha..citer sedih pun kamu sume ketawa kew??..

    ReplyDelete