Saturday, July 10, 2010

.::New Chapter For The New Season::.

emotion : nervous + happy + slightly sad

sedar tak sedar..masanya sudah tiba..masa untuk apa??..
masa untuk kita buka buku baru, buka cerita baru..
orang putih kata, now it is the time.. time for what??..time for new book, new storyline, new chapter, new semester, new life..
sekarang dah semakin hampir dengan semester baru..
aku pasti semua orang ada azam baru..termasuk aku sendiri..
dan aku sekarang ni tengah sibuk2 mengemas..
sibuk2 mencari barang2 sem lepas..*mana aku simpan ek??..
sibuk2 membeli barangan keperluan baru..
sibuk2 melipat baju2..
sibuk2 memenuhkan beg2 aku..
sibuk2 menyibukkan diri mendengar gosip2 jiran sebelah aku..*sempat lagi tu..
hari yang dinanti2kan semakin hampir..semakin berdebar pula rasanya..
ada juga sebak didada..terasa berat ingin meninggalkan keluarga..
setelah hampir 3 bulan bersama..disamping itu..
gembira kian terasa..tak sabar rasanya..
bertemu kawan2 sekepala..
aku pasti dan seyakinnya pasti, semester 3 bakal lebih mencabar drpd sem2 yang lepas..
dan azam aku, aku akan cuba dan terus mencuba overcome kelemahan aku..
orang putih kata, by knowing weakness people can be stronger.. so, i believe i can fly..i believe i can touch the sky..
kelemahan aku sem lepas yang menjahanamkan aku..
aku taknak ini berulang..aku seru kawan2 ku..
apa kata kita semua sama2 menggapai bintang kejayaan sem nie!!..
menggapai bintang kejayaan yang jauh dan penuh dengan halangan..
sama2 lah kita ya!!..bantulah aku insan yang lemah nie..

p/s : aku masih berdebar2 ni nak balik UTM..
tak tau camne cabarannye hidup dikelilingi junior nnti..hehe

No comments:

Post a Comment