Monday, April 19, 2010

.::Penghujung Yang Indah::.

emotion : relieved + happy!!!

indahnya gambaran pemandangan ni kan??..
begitulah apa yg sedang dialami oleh aku skrg ni.. menjalani hari2 indah setelah sebulan berhempas pulas..
keringat menitik tanpa henti.. *macam keje buruh la pulak..
sebenarnya hari ini adalah hari yang mengakhiri final exam aku untuk semester ini..
atau dalam kata ringkasnya penghujung final exam untuk course aku..
gembira tak terkata bila mengenangkan selepas ini..
aku akan bercuti selama 10 minggu tanpa buku..
seronoknya..rasa lega lepas habis menjawab paper Kimia tadi..
rasa berbaloi belajar selama ini..Kimia, u are my hope now!!..
harapan untuk membantu subjek2 yg lain yang mungkin akan burn!!..
Esok, kawan2 aku da plan nak keluar..
aku berharap esok hari terbaek kita ye kawan2..
sebab hari rabu aku da balik ke hometown aku iaitu PASIR GUDANG..
i'll miss you frens!!..
what i'm waiting for right now??..
just my result..hope the miracle is always there..
always with me..b'coz i know, Allah always be by myside..=))


1 comment: