Wednesday, April 21, 2010

.::The Best Day Ever::.

emotion : extremely happy!!!

aku sgt sgt sgt gembira untuk hari ini dan semalam..
semuanya berlaku selepas habis final exam yg macam disaster buat aku..
terasa sgt2 bebas and i can do whatever i can..haha..
semalam, seperti yang dirancang..
kami yakni aku, bubu, akim, ben ngan tang.
keluar bersama, enjoy habis2an..
we have the great moment right??..
kita pegi lawan boling, main arcade, karox..
memang terbaik lah kawan2..
tapi agak terkilan jugaklah sebab ramai lagi member kitorang yang tak dapat ikut..huhu..
even aku sibuk ngan projek video untuk malam pesta muda mudi 1DDA..
enjoy tetap enjoy kan??..yeah!!!
malam pesta muda mudi 1DDA pula berlangsung pada malamnya..
aku yang tak pernah ada pengalaman menjadi AJK Multimedia terpaksa menguruskan P.A. System pada malam tu..
nasib baik semuanya berjalan ngan lancar..
dan malam tu merupakan malam terakhir aku ditahun 1 bersama2 kawan..
aku gembira sgt dapat bersama walaupun seketika dan melihat senyumanmu itu..
dapat lah aku jadikannya sbg pengubat rindu utk 2 bulan ni..
hari ini, subuh2 lagi family aku dah terpacak kat bawah blok tmpt aku diami..
cepat2 aku berkemas dan bersiap untuk pulang..
rasa sayu pun ada masa nak balik tu..
tapi nak wat camne??.. balik je lah..
but, sebelum balik, kami sekeluarga have fun kat klcc..
mcm2 tempat kat klcc yang aku belum pernah masuk lagi sebelum ni..
aku terokai bersama familyku..
bnyk input aku dapat..dan rasa sgt2 happy..
baruku sedar, bahawasanya aku da lama sgt tak keluar bersama ngan family aku..
sedihnya..patut rasa sgt2 happy untuk hari ini..
thanks mom and dad..juga untuk adik2 ku..
we have our great moment todays..
dari pagi smpai ke petang kami di klcc..
pastu baru bertolak pulang ke Pasir Gudang..
dan sekarang aku selamat sampai dirumah..
Alhamdulillah..semoga kegembiraan ini kekal lama..=))

2 comments: