Thursday, April 8, 2010

.::What I Have Done?::.

emotion : guilty + sad

today's is my bad day..
i have done something that i have not should do..
i feel sorry to my friends..
sanggup aku hampakan hati sorang kawan aku..
nak jadi ape ntah ngan aku ni..
exam tadi pown agak kucar-kacir..
aku terasa diri aku macam bukan aku..
pada semester lepas tak lah teruk sangat sampai camni..
kenapa ngan aku nie??..
aku semacam down semenjak dua menjak nie..
mungkin aku agak terasa ngan perubahan sorang lagi member aku..
tapi tak leyh r nk sebut nama dy kat sini..
tak apa lah.. mungkin ini memang jalan takdirku..
apa yang sangat2 diperlukan saat ini..
adalah ketabahan dan keredhaan hati..
to my friend memek n bubu..
i'm so so so sorrry!!!.. i can't go with you today.. i have made some foolish promise with myself..
sepatutnya aku tak perlu berjanji ngan diri aku nie..
disebabkan itu..
aku dah abaikan hari bahagia kau..
apa yang mampu aku lakukan.. aku hanya mampu wish jewk..
happy birthday kawan!!..
i'm so guilty.. =((

1 comment:

  1. x pe khai aq pham!!!!
    smua orang kena hdapi sdiri!!!!!

    ReplyDelete