Tuesday, February 22, 2011

.::My Hero Contest::.

buat pertama kali nya sahabat aku yang sorang nie wat contest..
dan buat kali pertama gak aku join contest2 blogger..
itu pun sebab dia kawan aku..nak memenuhi ruang contest beliau sahaja..haha
kalu orang len kate "support member"..hehe
contest yang beliau anjurkan merupakan contest berkonsepkan "siapakah hero yang bertakhta dihati anda??" atau singkatannya "My Hero"..
aku tak nak lah berbual panjang kat sini..
kita tengok eh siapa hero aku??..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eh3??..kamen rider pulak..
nie masa kecik2 boleh lah..
scroll bawah lagi..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie lah hero aku..
yang berbaju merah tue..
beliau merupakan abah aku yang tersayang..
kenapa aku pilih abah aku???..
kerana "beliau sangat SEMPOI dan suka buat kami sekeluarga bergelak ketawa!!"..
sempoi kan beliau??..haha
korang tengoklah sendiri gambar tu dan komen..=))

korang nak join??..mudah saja..
semua boleh join: blogger dan facebooker..
step 1 : follow blog SEDAR (wajib)
step 2 : buat entri pasal contest ni kat blog or Fb korg..
step 3 : letak gambar hero korg..
step 4 : bgtau kenapa dia tu hero korg dgn ayat sempoi ( xlebih 10 patah perkataan)
step 5 : komen kat post SEDAR dan tinggal kan url blog or Fb korg tentg contest ni.
then tag 3 org(bg yg ada blog)

kalu rasa masih blur sila ke entri berikut untuk pertanyaan lebih lanjut :
My Hero Contest Official Entri

terima kasih kepada isa kerana mengadakan contest ini..

dan sebelum aku tutup entri kali nie..
aku nak tag lah dulu kawan2 aku yang maybe buleh join contest nie yeh..
1) bubu
2) akim
3) memek

sekian terima kasih daun keladi!!!..=)



3 comments:

  1. heheh..mcm best jep..huhuhu
    dapat myVi hadia kep??
    huhuhu
    joking~~

    ReplyDelete
  2. thanks bro for join.. myVi? huhuh.. blogger baru je ni.. huhu.. hadiah cikai je.. huh

    ReplyDelete
  3. pasni punye contest msti myVi kan3 ibnu isa???..haha..:P

    ReplyDelete