Tuesday, December 14, 2010

.::Live Your Life Like A Drama::.

kalu the engineered wonderland giler korea sekarang nie..
aku pulak laen citernye..
aku gilerkan drama jepun pulak dah..aha.
addict giler2 punye..aku pown x tau nape buleh jadi camni..
thanx la kepada Din yang telah berjaya buat aku camni..
kau lah sumber pertama aku yang memperkenalkan drama2 nie..

adoi..emosi habis..
untuk aku lah, masa ngah menonton tu..
mmg feel habis..da tak layan da orang laen..
lagi satu, aku suka tngok sorang2..ehe..
part yang sedih2 tue da takyah lah nak tahan2 depan member..haa.

untuk pengetahuan korang..
drama pertama yang aku tngok adalah Zettai Kareshi aka Absolute Boyfriend..
aku ingatkan citer lawak..layan lah aku..
mmg lawak PADA AWALNYA!!!..tapi last2..hamek kau..
naseb bek tngok sorang2..*aku x suke tengok citer sedih sebenarnye*
memang tak suke!!!..

kalu korang nak tau camne feel time tngok citer nie..
tengoklah sendiri yeh..
mmg terasa betul ngan citer nie tau..
cerita len yang aku da tngok, erm..
Hanazakari no Kimitachi e, Liar Game, Kurosagi, Gokusen, Atashinchi no Danshi, dan bnyk lagi lah..

pengalaman daripada drama2 nie..
kehidupan manusia sememangnya penuh suka dan duka..
jatuh dan bangun..life is beautiful right??..
dan yang paling penting..manusia takkan lari daripada cinta..
kerana manusia sememangnya memerlukan cinta untuk hidup..
so, live your life like a drama..and make a happy ending in your life story..:)


Nodame Cantabile..
salah satu drama yang paling paling paling aku suka selain Liar Game..

bergenre romantic comedy..sangat2 best citer nie..nak tengok lagi sekali lah..haha

bagi peminat2 drama yang agak2 nak donlod citer2 best nie..
klik lah link dibawah nie yeh..

No comments:

Post a Comment