Friday, May 14, 2010

.::What Is This Great Feeling???::.

emotion : unknown

hampir 4 mggu aku bercuti..
dan 4 mggu jugalah aku meninggalkan kawan2 utm aku wat seketika..
dan dipertengahan cuti2 sem aku ni..
datanglah pulak perasaan hebat buat kali pertama..
sebelum ni aku tak pernah pulak rasa camni..
hadui..sengsara jugak ek??..
time2 nie lah aku suka ngan satu quotation nie..
"I think about you all the time, but I don't need the same"..
sebab aku dah pikir setiap masa tanpa henti..
kenapa datang masa cuti2 aku ek??..
atau sebab da lama tidak berjumpa??..
aku gelisah sentiasa..
masa siangku tidak terasa siang, manakala masa malamku tidak terasa malam..
aku terasa aku sentiasa didunia lain..dunia yang dibayangi wajah2 yg dirindui..
inikah rindu??..serba tak kena jadinya..
sorry kalau aku bertanya..sebab aku tak pernah rasa macam nie..
betapa hebatnya derita merindu seseorang ek??..
macam mana nk atasinya??..

disebabkan perasaan ini..
aku memutuskan satu pilihan untuk satu cadangan bodoh yg aku pernah buat dulu..
cadangan ini pernah aku beritahu kat kawan2 rapat aku sebelum habis sem 2..
aku rindukan korang..dan menyebabkan aku nk2 sangat jumpa korang..
disebabkan itu..aku akan terus bersama2 korang pada sem 3 nnti yeh..
ini adalah jawapan yang korang tunggu2 kan??..
aku harap korg gembira ngan keputusan aku yeh..

kadang2 aku terfikir..kenapa kita rindu??..
setelah aku kaji punya kaji..
bukan atas faktor "lama tidak berjumpa" sahaja..
ada faktor yang lebih kuat yg membuatkan kita rindukan seseorang..

"I've Learned That People Will Forget What You Said, People Will Forget What You Did, but People Will Never Forget How You Made Them Feel.."

quotation diatas menunjukkan..
perasaan, memori bersama dan kenangan..
membuatkan kita merindu bila berjauhan..
aku rindu???..hebat betul sidia yg membuatkan aku rasa begini??..
adakah sebegitu indah kenangan kami??..
adakah sebegitu kuat perasaan hebat ini??..
tunggu dan lihat jewk larh..
aku tak taw aku dapat bertahan sampai bila??..
apa yang aku perlukan sekarang adalah keSABARan..
I Miss You..^_^

No comments:

Post a Comment